„Jest nam miło poinformować, że firma Idealan Sp z o.o. przystąpiła do programu "Biznes Bez Barier". Jest to idea wspierająca osoby z niepełnosprawnością na technologicznym rynku pracy. Od grudnia 2021 roku korzystamy z aplikacji Platforma Medycyny Pracy oraz promujemy wśród naszych pracowników Platformę Porad Prawnych. Obie aplikacje udostępnia i administruje Grupa AF Sp. z o.o. , która zatrudnia w swoich szeregach 80% osób z niepełnosprawnością.”


Dla naszych Abonentów wprowadziliśmy dodatkową  możliwość dokonywania wpłat za nasze usługi w placówkach Banku Spółdzielczego.

Opłaty  są przyjmowane bez dodatkowej prowizji.

Dokonanie wpłaty jest możliwe po okazaniu spersonalizowanej karty do wpłat, którą na życzenie każdego Abonenta wydajemy bezpłatnie w naszym Biurze Obsługi Abonenta.

INFORMACJA o zmianie umów abonenckich o świadczenie usług telekomunikacyjnych

INFORMACJA o zmianie umów abonenckich o świadczenie usług telekomunikacyjnych

Dla przyszłych mieszkańców bloku Broniewskiego 11 w Sokółce przygotowaliśmy na start znakomitą ofertę oraz specjalne promocje, nie dostępne u nas standardowo.
Zapraszamy do kontaktu.
Szczegóły dostępne są w Biurze Obsługi Abonenta.

Szanowni Państwo,

Z dniem 12.12.2018 r. następuje zmiana zapisów Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych. Powyższa zmiana podyktowana jest wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy – prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.
Wypełniając obowiązek ustawowy określony w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2014.243 j.t) wskazujemy, iż w Umowie oraz Regulaminie dokonane zostały następujące zmiany:

a) zmiany w treści Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych:
- zmieniono zapis § 2, - zmieniono zapis § 3 pkt 4, - zmieniono zapis § 4 pkt 1-3,
 
b) zmiany w treści Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych:
- w § 1 dodano pkt. 17, zmieniono zapis pkt. 19
- w § I2 zmieniono zapis pkt 1,4 dodano pkt. 6
- w § 4 zmieniono zapis pkt 1
- w § 5 dodano ppkt h, zmieniono pkt 3, dodano pkt 4,
- w §10 zmieniono pkt 9,
- w § 16 zmieniono pkt 8
- w §18 zmieniono pkt 3
- w § 20 zmieniono pkt 3
 Zgodnie z art. 60a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2014.243 j.t) w przypadku braku akceptacji proponowanych zmian przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy, przy czym Dostawcy usług przysługuje zwrot przyznanej ulgi (art. 60a ust. 3 
 
 
pkt 1 wskazanej ustawy). Powyższe uprawnienie mogą Państwo zrealizować do dnia wejścia w życie w/w zmian tj. do dnia 12.12.2018 r. poprzez przesłanie na adres Dostawcy usług pisemnego oświadczenia o wypowiedzeniu umowy, dostarczenie osobiście do siedziby BOK lub a adres poczty elektronicznej : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Informujemy, że od dnia 10 stycznia 2017 roku zmianie ulega Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Idealan.

Zmiany w Regulaminie wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa i są konsekwencją wejścia w życie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016 r. Poz. 1823).  W przypadku braku akceptacji poniższych zmian, Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy abonenckiej. W tym celu Abonent, nie później niż do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu tj. do 10 stycznia 2017 r, ma prawo doręczyć Dostawcy usług pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy abonenckiej z powodu braku akceptacji zmian.  Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację zmian. Jednocześnie Dostawca usług informuje, że w przypadku skorzystania przez Abonenta z prawa wypowiedzenia Umowy abonenckiej, Dostawcy usług przysługuje prawo do zwrotu przyznanej Abonentowi ulgi.

Informujemy, że w dniu 25.05.2018 r. wchodzi w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).

W związku z nadchodzącymi zmianami jakie niesie ze sobą powołane Rozporządzenie w zakresie ochrony prywatności chcielibyśmy przypomnieć cele i zasady na jakich przetwarzamy Twoje dane osobowe."

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Nasz pakiet Telewizji Cyfrowej HD przeszedł generalną metamorfozę.

Do oferty dołączyły zgodnie z sugestiami naszych klientów takie kanały jak: Eurosport 2 HD,  Animal Planet HD, Filmbox Extra HD, Superstacja, Cbeebies, Disney Channel Polska, Disney XD Polska, Disney Junior Polska, DISCOVERY Historia, Disco Polo Music,  Muzo Tv, Polsat Romans.

Posiadamy w ofercie kanał w jakości 3D oraz aż 53 kanały w wysokiej rozdzielczości HD.

100 % Polski Kapitał

Decyzją Kapituły Polskiego Kapitału z dnia 04.12.2017 r. zostaliśmy docenieni oraz dodani do grona firm z Polskim Kapitałem.


Potwierdza to, że:

- Tworzymy lokalne miejsca pracy
- Odprowadzamy podatki w Polsce
- Wspieramy polską gospodarkę
- Prowadzimy działalność na terenie kraju

Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów, zmieniliśmy ofertę Internetową zwiększając prędkości oferowanych abonamentów. Pobieranie i wysyłanie danych będzie jeszcze szybsze a ceny jeszcze bardziej konkurencyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą nową ofertą.