Zakres wybranych obowiązków:


- przygotowywanie bieżącej dokumentacji projektowej,
- przygotowywanie korespondencji związanej z realizowanym projektem unijnym,
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosków o płatność,
- nadzór nad prawidłową realizacją zadań  zgodnie z harmonogramem projektu,
- realizacja działań promocyjno - informacyjnych,
- archiwizacja dokumentacji projektowej.

Oczekiwania wobec kandydatów:

- wykształcenie średnie,
- znajomość pakietu MS Office,
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy,
- skrupulatność,
- dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

- pracę w rozwijającej się firmie ze stabilną pozycją na rynku,
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwości rozwoju, szkolenia
- przyuczenie do pracy na w/w stanowisku.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania prześlij nam swoje CV wraz ze zdjęciem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Idealan Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce, przy Os. Centrum 17, 16-100 Sokółka w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Idealan Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce przy Os. Centrum 17 na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W celu zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych skorzystaj z poniższego linku: https://www.idealan.pl/index.php/dokumenty-do-pobrania

Dla przyszłych mieszkańców bloku Broniewskiego 11 w Sokółce przygotowaliśmy na start znakomitą ofertę oraz specjalne promocje, nie dostępne u nas standardowo.
Zapraszamy do kontaktu.
Szczegóły dostępne są w Biurze Obsługi Abonenta.

W związku z ciągłym rozwojem, poszukujemy kandydata do pracy w Dziale Technicznym - praca stacjonarna, biurowa w siedzibie firmy.

Prosimy o zmianę rachunku bankowego na który dokonywane są płatności za abonamenty.

W miejsce dotychczasowego rachunku: BRE BANK S.A. mBank 72 1140 2017 0000 4002 0396 9565, wpłat należy dokonywać na indywidualne numery kont prowadzone przez Bank Spółdzielczy.

Indywidualny numer konta do wpłat dostępny jest w panelu abonenta :
https://bok.idealan.pl/
na fakturach wystawionych po 1 września 2017 r. lub po kontakcie z naszym Biurem Obsługi Abonenta.

Aktualnie obowiązujący numer konta zostanie wyłączony z końcem roku.

Informujemy, że w dniu 25.05.2018 r. wchodzi w życie unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO).

W związku z nadchodzącymi zmianami jakie niesie ze sobą powołane Rozporządzenie w zakresie ochrony prywatności chcielibyśmy przypomnieć cele i zasady na jakich przetwarzamy Twoje dane osobowe."

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Informujemy, że od dnia 10 stycznia 2017 roku zmianie ulega Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Idealan.

Zmiany w Regulaminie wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa i są konsekwencją wejścia w życie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016 r. Poz. 1823).  W przypadku braku akceptacji poniższych zmian, Abonentowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy abonenckiej. W tym celu Abonent, nie później niż do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu tj. do 10 stycznia 2017 r, ma prawo doręczyć Dostawcy usług pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy abonenckiej z powodu braku akceptacji zmian.  Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację zmian. Jednocześnie Dostawca usług informuje, że w przypadku skorzystania przez Abonenta z prawa wypowiedzenia Umowy abonenckiej, Dostawcy usług przysługuje prawo do zwrotu przyznanej Abonentowi ulgi.

100 % Polski Kapitał

Decyzją Kapituły Polskiego Kapitału z dnia 04.12.2017 r. zostaliśmy docenieni oraz dodani do grona firm z Polskim Kapitałem.


Potwierdza to, że:

- Tworzymy lokalne miejsca pracy
- Odprowadzamy podatki w Polsce
- Wspieramy polską gospodarkę
- Prowadzimy działalność na terenie kraju

Nasz pakiet Telewizji Cyfrowej HD przeszedł generalną metamorfozę.

Do oferty dołączyły zgodnie z sugestiami naszych klientów takie kanały jak: Eurosport 2 HD,  Animal Planet HD, Filmbox Extra HD, Superstacja, Cbeebies, Disney Channel Polska, Disney XD Polska, Disney Junior Polska, DISCOVERY Historia, Disco Polo Music,  Muzo Tv, Polsat Romans.

Posiadamy w ofercie kanał w jakości 3D oraz aż 53 kanały w wysokiej rozdzielczości HD.

Dla naszych Abonentów wprowadziliśmy dodatkową  możliwość dokonywania wpłat za nasze usługi w placówkach Banku Spółdzielczego.

Opłaty  są przyjmowane bez dodatkowej prowizji.

Dokonanie wpłaty jest możliwe po okazaniu spersonalizowanej karty do wpłat, którą na życzenie każdego Abonenta wydajemy bezpłatnie w naszym Biurze Obsługi Abonenta.

Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych klientów, zmieniliśmy ofertę Internetową zwiększając prędkości oferowanych abonamentów. Pobieranie i wysyłanie danych będzie jeszcze szybsze a ceny jeszcze bardziej konkurencyjne.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą nową ofertą.